sladkadvojtecka@email.cz

Jeden kousek nestačí ...

Kromě pečení sladkostí a výroby domácích belgických pralinek také několikrát týdně peču kváskový celozrnný chléb. Chcete-li s pečením kváskového chleba začít a nemáte kvásek nebo nevíte jak, napište. Trochu kvásku Vám ráda předám a radu ohledně pečení chleba také. A pokud budu mít čerstvě upečeno, tak i krajíc nebo dva na cestu.

RESTAURANT DAY

09.09.2014 17:37

V neděli 17. srpna 2014 se v Berouně na nábřeží konal v pořadí už třetí Restaurant Day - celosvětový food festival, při kterém si každý může na jeden den otevřít svoji restauraci, kavárnu, bistro nebo třeba cukrárnu.

Po delším váhání jsem se rozhodla přidat k dalším šesti „jednodenním“ restauratérům. A nelitovala jsem. Vyrobila jsem asi 200 belgických pralinek, upekla pomerančové sušenky s mandlemi, čokoládový dort s mandlemi, 2 koláče s hruškami vařenými ve víně a mandlovým krémem a 2 borůvkové koláče s vanilkovým krémem. Pro masožravce jsem pak uvařila přes 5 kg rillettes a upekla 4 domácí kváskové chleby (s cibulí restovanou na kachním sádle, se sušenými rajčaty a kmínový). Jen co jsme spolu s manželem postavili a připravili náš stánek, přišli první zájemci. A pak už jsme se přes tři hodiny nezastavili. Doslova. Po všem se jen zaprášilo. Nestihla jsem ani nic vyfotit, fotografie jsou z Facebooku. Večer jsme oba padli únavou, ale stálo to za to a už teď se těším na další Restaurant Day (manžel o něco méně, patří mu však velký dík za pomoc, podporu a mytí té strašné hromady nádobí).

               

Diskusní téma: RESTAURANT DAY

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.